تماس بگیرید
راتا تراول
راتـــا آرامش زندگی
شعر 021 9101 0432 تماس بگیرید
راتا

آب و هوای شهرهای کانادا در طول سال

آب و هوای شهرهای کانادا در طول سال

1402/09/29

کانادا یکی از وسیع‌ترین و پهناورترین کشورهای دنیا است، به طوری که برای سفر از شرق تا غرب آن باید پنج هزار کیلومتر مسافت طی کنید. با توجه به این مسئله در شهرهای مختلف آن تنوع آب و هوایی زیادی وجود دارد. اگر قصد دریافت ویزا توریستی کانادا را دارید بهتر است پیش از راهی شدن در مورد آب و هوای کانادا در طول سال اطلاعات کافی به دست آورید؛ پس با ما تا انتها در این مطلب از وبلاگ راتاتراول همراه باشید.

 

بررسی وضعیت آب و هوای کانادا در شهرهای مختلف

همه‌ی ما کانادا را با زمستان‌های بسیار سردش می‌شناسیم. در حقیقت عرض جغرافیایی و موقعیت رشته کوه‌های این کشور به گونه‌ای است که مانع جریان توده‌ی هوای ملایم اقیانوس آرام به کانادا می‌شود. در عین حال مانعی هم بر سر راه توده‌ی هوا سرد قطب شمال وجود ندارد؛ در نتیجه عمده‌ی شهرهای این کشور به غیر از استان‌های سواحل غربی زمستان‌های بسیار سردی را تجربه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: 5تا از گرمترین شهرهای کانادا برای سفر در زمستان

در مجموع وضعیت آب و هوای کانادا در استان‌های مختلف آن به شرح زیر است:

۱. آب و هوای کانادا: آلبرتا

آلبرتا استانی در جنوب غربی کانادا است که مرکز آن ادمونتون و بزرگ‌ترین شهر آن هم کلگری است. چهارمین استان بزرگ کانادا از نظر مساحت و جمعیت، آب و هوایی قاره‌ای و چهار فصل داشته و بیشتر از سایر استان‌ها از تابش نور خورشید بهره‌مند می‌شود.

آب و هوای کانادا در آلبرتا به‌گونه‌ای است که می‌توانید در ۳۱۲ روز از سال روزهای آفتابی را در آن تجربه کنید.

وضعیت آب و هوای آلبرتا در بهار

آب و هوای کانادا در آلبرتا در فصل بهار که شامل ماه‌های مارس، آوریل و می است رو به گرما رفته و برف‌ها کم کم آب می‌شوند. در ماه مارس عمدتاً هوا سرد و زمستانی است، اما با رسیدن ماه آوریل در کنار آب شدن برف‌ها، روزها نیز طولانی‌تر شده و هوا هم گرم‌تر خواهد شد. در فصل بهار هوا عمدتاً‌ صاف و آفتابی است اما در بعضی از موارد باران هم می‌بارد.

 

آب و هوای کانادا: آلبرتا

 

آلبرتا در فصل تابستان

به جز سال‌های خشکی در فصل تابستان وضعیت آب و هوای کانادا در آلبرتا گرم و مرطوب بوده و گاهی اوقات هم طوفان‌های مخرب تگرگ و گردباد می‌وزند. حداکثر دما در طول روز بین ۲۰ تا ۲۵ درجه متغیر بوده که در اواسط تابستان می‌تواند به بالاتر از ۳۰ درجه نیز برسد.

وضعیت آب و هوای آلبرتا کانادا در تابستان

 

آلبرتا در فصل پاییز

در ماه‌های سپتامبر،‌ اکتبر و نوامبر وضعیت آب و هوای کانادا در آلبرتا متغیر است: برای مثال در شروع فصل دما کاهش یافته و روزها نیز کوتاه می‌شوند. البته در بعضی از روزهای ماه سپتامبر دما به حدود ۲۰ درجه نیز می‌رسد.

در ماه نوامبر هوا سردتر شده و دما تا ۵ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت. در صورت وزش باد هوا می‌تواند در پاییز مرطوب‌تر از تابستان باشد.

 

آب و هوای آلبرتا کانادا در فصل پاییز

 

زمستان آلبرتا

زمستان‌های آلبرتا مشخصه‌ی رایج آب و هوای کانادا در طول سال را از خود نشان داده و عموماً یخ‌بندان است؛‌ به طوری که هوا به محدوده‌ی مثبت هم نمی‌رسد. در سردترین ماه‌های سال یعنی ژانویه و فوریه دما در طول روز بین ۵- تا ۱۵- متغیر است.

البته می‌تواند از این هم کمتر شده در در دوره‌های زمانی مشخص به ۳۰- تا ۴۰- نیز برسد! با این وجود اگر بادهای گرم و خشک دامنه‌های شرقی رشته کوه راک شروع به وزیدن کنند، دما در عرض یک ساعت برای پوشیدن تیشرت مناسب می‌شود!

 

آب و هوای زمستان آلبرتا کانادا

 

۲. وضعیت آب و هوای کانادا در طول سال: انتاریو

انتاریو در مرکز کانادا واقع شده و یکی از پرجمعیت‌ترین استان‌های این کشور بوده که حدود ۳۸ درصد جمعیت را در خود جای داده است. اتاوا پایتخت کانادا در این استان قرار گرفته و مرکز آن یعنی تورنتو نیز پرجمعیت‌ترین شهر انتاریو محسوب می‌شود.

باید بدانید که به دلیل بزرگ بودن این استان وضعیت جوی آن در بخش‌های مختلف متفاوت است؛ اما در مجموع باید اشاره کنیم که آب و هوای کانادا در انتاریو قاره‌ای و مرطوب بوده و همه‌ی مناطق آن سرد نیستند. 

آب و هوای انتاریو در بهار

از ۲۰ مارس تا ۲۰ ژوئن فصل بهار استان انتاریو است که در طی آن بیشتر مناطق بارانی هستند؛ بنابراین بهتر است همواره با خود چتر به همراه داشته باشید. میانگین دما در طول روز در ماه مارس حدود ۸ درجه بوده و در ادامه به تدریج افزایش می‌یابد؛ اما شب‌ها خنک و دلپذیر هستند.

 

وضعیت آب و هوای کانادا در طول سال: انتاریو

 

تابستان انتاریو

از ۲۱ ژوئن تا ۲۱ سپتامبر تابستان انتاریو فرا می‌رسد. آب و هوای کانادا در انتاریو در ماه‌های جولای و آگوست بسیار گرم و مرطوب است؛ به‌علاوه در جنوب دما به بیشتر از ۲۰ و ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد.

به همین جهت تفریحات آبی گوناگون و وقت گذرانی با افراد خانواده در کنار ساحل رونق می‌گیرند که البته باید با رعایت نکات ایمنی از جمله استفاده مناسب و کافی از کرم ضد آفتاب انجام شود.

 

آب و هوای تابستان انتاریو کانادا

 

آب و هوای انتاریو در پاییز

از ۲۲ سپتامبر تا ۲۰ دسامبر می‌توانید از هوایی خنک و مناظری فوق‌العاده زیبا در انتاریو لذت ببرید. با فرا رسیدن پاییز روزها کوتاه‌تر شده و بعضی از مناطق این استان هم از بارش باران بهر‌مند می‌شوند. آب و هوای کانادا در انتاریو با فرا رسیدن ماه اکتبر می‌تواند برفی هم باشد؛ پس حتماً لباس گرم بپوشید و بردن چتر را هم فراموش نکنید.

 

آب و هوای انتاریو کانادا در پاییز

 

زمستان در انتاریو

در ماه‌های دسامبر تا مارس، استان انتاریو سرمای بی سابقه‌ای را تجربه می‌کند، به‌طوری که دمای هوا بیشتر مناطق در نیمه شب به زیر صفر و حتی زیر ۳۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این میزان سرما بسیار خطرناک است؛ بنابراین باید حتماً چند لایه لباس پوشیده و از دستکش و کلاه هم برای درامان ماندن از این سرمای سوزان استفاده کنید.

 

آب و هوای زمستان در انتاریو کانادا

 

وضعیت آب و هوای کانادا در تورنتو

تورنتو در امتداد سواحل دریاچه انتاریو قرار گرفته و به همین دلیل تابستان‌های خنک‌تر (و در عین حال مرطوب) و زمستان‌های نسبتاً گرم‌تری دارد. در مجموع باید بدانید که آب و هوای این شهر نیمه‌قاره‌ای بوده و میانگین سالانه‌ی دمای هوا در آن به ۸.۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

 

وضعیت آب و هوای کانادا در تورنتو

 

۳. آب و هوای کانادا: کبک

بزرگ‌ترین استان کانادا از نظر مساحت و دومین استان پرجمعیت این کشور کبک بوده که در مرکز واقع شده است. پرجمعیت‌ترین شهر این استان یعنی مونترال به همراه مرکز آن کبک در امتداد رودخانه سنت لارنس قرار دارند.

کبک به دلیل موقعیت جغرافیایی خود چهار منطقه‌ی آب و هوایی قطب شمالی، زیر قطبی، قاره‌ای مرطوب و دریایی شرقی دارد.

فصل بهار در کبک

دمای هوای کبک در فصل بهار بین ۲- تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده و معمولاً از ۲۶ درجه بیشتر نمی‌شود. در این فصل آسمان در بیشتر موارد ابری یا نیمه‌ابری بوده و متوسط بارندگی به تدریج افزایش می‌یابد.

 

وضعیت آب و هوای کانادا در تورنتو

 

آب و هوای کبک در تابستان

براساس آمارها تابستان در کبک حدود ۳.۷ ماه طول کشیده و متوسط دما در آن به ۱۹ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد. دمای هوای کبک کانادا در گرم‌ترین ماه تابستان یعنی جولای بین ۱۹.۵ تا ۲۵.۶ درجه سانتی‌گراد متغیر است. جالب است بدانید که میانگین بارندگی در این فصل ثابت بوده و حدود ۹ سانتی‌متر باقی می‌ماند.

 

آب و هوای کبک کانادا در تابستان

پاییز کبک

میزان ابر در آسمان کبک در فصل پاییز به سرعت افزایش یافته و در بیشتر موارد آسمان ابری یا کاملاً ابری است. در پاییز از گرمای هوا کاسته شده و به خنکای آن افزوده می‌شود. پاییز یکی از زیباترین فصل‌ها در کبک بوده و برای لذت بردن از مناظر زیبا و رنگ‌های درخشان بهترین زمان است.

 

آب و هوای پاییز کبک کانادا

فصل زمستان در کبک

آب و هوای کانادا در کبک در ماه دسامبر به زیر صفر رسیده و بعد از آن سردترین دما در ماه‌های ژانویه و فوریه مشاهده می‌شوند؛ البته در این زمان همچنان روزها آفتابی و زیبا هستند به طوری که در بعضی از موارد حتی در زمان کریسمس هم مردم این استان از بارش برف محروم بوده‌اند.

 

فصل زمستان در کبک کانادا

وضعیت آب و هوای کانادا در شهر مونترال

شهر مونترال واقع در استان کبک در مجموع آب و هوای مرطوب قاره‌ای داشته و تابستان‌های نه چندان طولانی آن نیز گرم و مرطوب هستند به طوری که میانگین دما در آن به ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

در مقابل زمستان‌ها در این شهر طولانی بوده و از اواسط نوامبر تا مارس و در بعضی موارد آوریل نیز ادامه دارد.

وضعیت آب و هوای کانادا در شهر مونترال

 

۴. وضعیت آب و هوای کانادا در طول سال در نوا اسکوشیا

نوا سکوشیا که در زبان لاتین به معنای اسکاتلند جدید است به دلیل شباهت با این کشور به این نام خوانده شده و در مجاورت اقیانوس اطلس قرار دارد. زبان رسمی این استان انگلیسی بوده و بیشتر از ده دانشگاه و کالج معتبر در آن قرار دارند.

آب و هوای نوا اسکوشیا در بهار

در ماه‌های می و آوریل هوای این استان ملایم شده و با آب شدن برف‌ها، سبز شدن علف‌ها و ظاهر شدن جوانه‌ی درختان نیز آغاز می‌شود. در اوایل بهار میزان بارندگی در این استان شدید بوده و گاهی اوقات وزش بادهای شدید نیز اتفاق می‌افتد.

 

وضعیت آب و هوای کانادا در طول سال در نوا اسکوشیا

تابستان در نوا اسکوشیا

امواج قدرتمند نور خورشید باعث گرم شدن سریع آب و هوای کانادا در نوا اسکوشیا در صبح می‌شوند. به‌علاوه توده‌های هوای گرم جنوبی دمای هوا را در اواسط این فصل تا ۳۰ درجه نیز افزایش می‌دهند.

جولای و آگوست گرم‌ترین ماه‌ها در این فصل بوده و دما در آن‌ها می‌تواند به بیشتر از ۳۰ و حتی ۴۰ درجه نیز برسد.

 

تابستان در نوا اسکوشیا کانادا

نوا اسکوشیا در فصل پاییز

مشخصه‌ی اصلی آب و هوای کانادا در نوا اسکوشیا در فصل پاییز وزش باد و باران است. در این زمان طوفان‌های اقیانوس اطلس به سمت شمال شرقی این استان حرکت کرده و بعد از رسیدن خود، باران و باد شدید را برای این بخش به ارمغان می‌آورند.

 

آب و هوای نوا اسکوشیا در فصل پاییز

وضعیت نوا اسکوشیا در زمستان

میزان تابش نور در زمستان‌های سرد و خشک نوا اسکوشیا حدود ۱۲ ساعت بوده و دمای هوا به زیر صفر می‌رسد. مرکز این استان یعنی شهر هالیفاکس همواره مه‌های شدید زمستانی را تجربه می‌کند به طوری که نور خورشید به آن کمتر از سایر شهرها می‌رسد.

 

وضعیت آب و هوای نوا اسکوشیا کانادا در زمستان

۵. وضعیت آب و هوای کانادا در استان نیو برانزویک

نیو برانزویک از استان‌های دریایی کانادا در مجاورت اقیانوس اطلس است که آب و هوایی قاره‌ای به همراه زمستان‌های برفی و تابستان‌های معتدل دارد. مرکز این استان و بزرگ‌ترین شهرهای آن به ترتیب شامل موارد زیر است:

  • فردریکتون
  • مونکتون
  • سنت جان

فصل بهار در نیو برانزویک

فصل بهار در این استان معادل فصل‌های آوریل تا می بوده و دمای آن نیز بین ۴ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد است؛ به همین دلیل سرمای نسبی همچنان وجود دارد. ذوب شدن برف‌ها در این زمان آغاز شده و احتمال بارش‌های خفیف باران نیز وجود دارد.

 

 وضعیت آب و هوای کانادا در استان نیو برانزویک

نیو برانزویک در تابستان

این استان ممکن است چند ماه تابستانی را در طول یک سال تجربه کند؛ به‌علاوه در بعضی از روزهای سال دما به ۳۰ تا ۳۲ درجه می‌رسد که البته اتفاق چندان رایجی نیست. در هفته‌های آخر جولای و اوایل آگوست به دلیل مساعد بودن شرایط آب و هوایی جشنواره‌های تابستانی متعددی با حضور گردشگران از سراسر دنیا در نیو برانزویک برگزار خواهد شد.

 

آب و هوای نیو برانزویک کانادا در تابستان

جاذبه‌های پاییز در نیو برانزویک

در فاصله‌ی بین ماه‌های سپتامبر تا اکتبر فصل پاییز در نیو برانزویک از راه رسیده و با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد خود مناظری باور نکردنی در اطراف خلیج فاندی ایجاد می‌کند. آب و هوای کانادا در نیو برانزویک در این فصل آفتابی و مطبوع بوده و بهترین زمان برای تفریح در فضای باز محسوب می‌شود.

 

جاذبه‌های پاییز در نیو برانزویک

وضعیت نیو برانزویک در زمستان

وزش‌ بادهای یخی زمستان‌هایی سرد، برفی و مرطوب را برای نیو برانزویک به همراه دارد. سردترین ماه در این استان ژانویه با دمای ۷.۵- در سواحل غربی و ۳۰- تا ۳۵- در بخش شمال غربی است.

 

وضعیت آب و هوای نیو برانزویک کانادا در زمستان

۶. وضعیت آب و هوای کانادا در طول سال در مانیتوبا

پنجمین استان پرجمعیت کانادا در جنوب این کشور واقع شده و مرکز و بزرگ‌ترین شهر آن وینیپگ است. این استان با تکیه بر منابع طبیعی، گردشگری، برق، معدن،‌ جنگلداری و نفت خود توانسته اقتصادی نسبتاً قوی ایجاد کند.

بهار در مانیتوبا

فصل بهار در مانیتوبا کوتاه اما دوست داشتنی است؛ در این زمان دما تا پایان ماه می به بالای صفر رسیده و تا ماه ژوئن مردم دمای ۶۸ درجه فارنهایتی را نیز تجربه می‌کنند. شما در این فصل می‌توانید فعالیت‌های هیجان‌انگیزی را در فضای باز تجربه کرده و در فستیوال‌ها و جشن‌های مختلف نیز شرکت کنید.

 

وضعیت آب و هوای کانادا در طول سال در مانیتوبا

وضعیت هوا مانیتوبا در تابستان

آب و هوای کانادا در مانیتوبا در فصل تابستان به لطف بادهای گرم و مرطوب خلیج مکزیک بسیار گرم بوده و دما می‌تواند به بالاترین حد خود یعنی بیشتر از ۸۶ درجه فارنهایت برسد. اما آسمان این استان در بهار و زمستان بسیار آفتابی و در طول سال هم صاف است.

 

وضعیت آب و هوا مانیتوبا کانادا در تابستان

پاییز در مانیتوبا

در فصل پاییز دمای هوا کاهش یافته و بعد از طلوع خورشید به ۹.۸ درجه سانتی‌گراد در طول روز و در سردترین حالت نیز به ۱- درجه سانتی‌گراد می‌رسد. علاقمندان به ماجراجویی در فضای باز، پیاده روی، ماهیگیری و اسب سواری می‌توانند از شب‌های خنک و خلوت پاییز مانیتوبا نهایت استفاده را ببرند.

 

آب و هوای پاییز در مانیتوبا کانادا

وضعیت آب و هوا مانیتوبا در زمستان

مانیتوبا به زمستان‌های طولانی و بسیار سرد خود معروف است. در بعضی از روزهای این فصل دما در نیمه شب به ۴۰- درجه سانتی‌گراد رسیده و ممکن است تا چند هفته همچنان ۱۸- درجه سانتی‌گراد باقی بماند؛ بنابراین پوشیدن لباس‌های فوق گرم خود را فراموش نکنید تا از این سرمای استخوان‌سوز جان سالم به در ببرید!

 

وضعیت آب و هوا مانیتوبا کانادا در زمستان

۷. بررسی آب و هوای کانادا در بریتیش کلمبیا

غربی‌ترین استان کانادا با نام بریتیش کلمبیا بین اقیانوس آرام و کوه‌های راکی قرار گرفته و مناظر فوق‌العاده‌ای از جنگل، دریاچه، کوه، بیابان و سواحل سنگی را در معرض دید گردشگران قرار می‌دهد.

مرکز و بزرگ‌ترین شهر سومین استان پرجمعیت کانادا به ترتیب شامل ویکتوریا و ونکوور بوده و اقتصاد آن هم به گردشگری، املاک، ساخت و ساز، معدن، ساخت فیلم و جنگلداری وابسته است. به‌علاوه باید بدانید که تعدادی از بهترین دانشگاه‌های جهان از قبیل آکادمی کلمبیا، دانشگاه سایمون فریزر، دانشگاه بریتیش کلمبیا و... در این استان واقع شده‌اند.

فصل بهار در بریتیش کلمبیا

فرا رسیدن فصل بهار در بریتیش کلمبیا به معنی آب شدن برف کوهستان‌ها، بیرون آمدن خورشید از پس ابرهای ساحلی و مناطق گردشگری زیبا و جذابی است که هنوز به خاطر وجود گردشگران شلوغ نشده‌اند؛ پس می‌توان به راحتی و بدون گیرافتادن در ازدحام جمعیت از این طبیعت زیبا لذت برد.

 

 بررسی آب و هوای کانادا در بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در فصل تابستان

آب و هوای کانادا در بریتیش کلمبیا در فصل تابستان به گرم‌ترین میزان خود یعنی ۳۰ تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد. البته در نواحی ساحلی دما ملایم و معتدل‌تر بوده و پوشیدن شلوارک، تی‌شرت و لباس‌های کوتاه می‌تواند لذت بردن از این هوای فوق‌العاده را دو چندان کند.

 

آب و هوای بریتیش کلمبیا کانادا در فصل تابستان

وضعیت پاییز در بریتیش کلمبیا

هیچ چیز با لذت رانندگی کردن در جاده‌های زیبای بریتیش کلمبیا در فصل پاییز قابل مقایسه نیست. در این فصل روزها کوتاه‌تر و خنک‌تر شده و بارش باران هم آغاز می‌شود. آب و هوای کانادا در فصل پاییز این استان به‌گونه‌ای است که دما در بالاترین حالت به ۱۳ و در سردترین زمان هم به ۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

 

وضعیت آب و هوای پاییز در بریتیش کلمبیا کانادا

بریتیش کلمبیا در زمستان

بریتیش کلمبیا در بین استان‌های مختلف کانادا یکی از معتدل‌ترین زمستان‌ها را داشته و دمای هوا به ندرت در آن به زیر صفر درجه می‌رسد. به‌علاوه در این منطقه در فصل زمستان در بیشتر موارد به جای برف، باران می‌بارد؛ به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت از تفریحات زمستانه لذت ببرید بدون اینکه نگران سرمای بیش از اندازه‌ی هوا باشید.

 

آب و هوای بریتیش کلمبیا کانادا در زمستان

وضعیت آب و هوای کانادا در ونکوور

ونکوور به دلیل آب‌های معتدل و مناسب خود توانسته توجه مهاجران زیادی را به خود جلب کند؛ به همین جهت در حال حاضر در بین پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا قرار دارد. زمستان‌های این شهر معتدل بوده و بارش باران در آن در فاصله‌ی بین نوامبر و مارس به بالاترین حد خود می‌رسد.

 

وضعیت آب و هوای کانادا در ونکوور

۸. وضعیت آب و هوای کانادا در استان ساسکاچوان

این استان در غرب کانادا واقع شده و با آلبرتا مرکز مشترک دارد. جالب است بدانید که ساسکاچوان و آلبرتا تنها استان‌هایی از کانادا هستند که به طور کامل در خشکی محصور شده‌اند. مرکز و بزرگ‌ترین شهر این استان رجینا بوده و نیمی از جمعیت ساسکاچوان را در خود جای داده است.

بهار در ساسکاچوان

آب و هوای ساسکاچوان در فصل بهار معتدل بوده و از ماه آوریل با دمای ۹ درجه آغاز شده و در ماه ژوئن با دمای ۲۱ درجه پایان می‌یابد. در ابتدای بهار روزها و شب‌های گرم‌تر از قبل شده و با شکوفا شدن گل‌ها و سرسبز شدن مزارع مناظر زیبایی در ساسکاچوان ایجاد می‌شود.

 

وضعیت آب و هوای کانادا در استان ساسکاچوان

ساسکاچوان در تابستان

آب و هوای ساسکاچوان در تابستان گرم و خشک بوده و دمای هوا در اواسط ماه می به ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد. البته در جولای و آگوست این دما می‌تواند تا ۴۰ درجه نیز افزایش یابد. این استان به طور میانگین بیشترین میزان آفتاب و روزهای آفتابی را در بین استان‌های کانادا دارد، اما شب‌ها در آن خنک هستند.

 

آب و هوای ساسکاچوان کانادا در تابستان

وضعیت آب و هوای پاییز در ساسکاچوان

پاییز در ساسکاچوان از واسط ماه سپتامبر با روزهایی گرم و آفتابی آغاز می‌شود. همه‌ی شهرهای این استان در این زمان غرق در رنگ‌های جذاب پاییزی شده و دما در آن‌ها در پایین‌ترین حالت به ۹- و در بیشترین حالت به ۱۹ درجه می‌رسد.

 

وضعیت آب و هوای پاییز در ساسکاچوان کانادا

وضعیت آب و هوای زمستان در ساسکاچوان

ماه نوامبر همزمان با آغاز فصل زمستان در ساسکاچوان است. در این زمان دما در بیشتر اوقات زیر صفر درجه باقی می‌ماند؛ با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که ساسکاچوان یکی از سردترین نقاط کانادا در این فصل بوده و دماسنج هم هیچ دمای مثبتی را در آن به ثبت نمی‌رساند.

 

وضعیت آب و هوای زمستان در ساسکاچوان کانادا

سخن پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید آب و هوای کانادا در طول سال و در بخش‌های مختلف این کشور از تنوع چشم‌گیری برخوردار است؛ بنابراین اگر قصد سفر یا مهاجرت به این کشور را دارید بهتر است این مسئله را بررسی کرده و در نهایت مناسب‌ترین مقصد را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اخذ ویزا و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های  021 8607 4495 و 021 8607 4687  با مشاوران راتاتراول تماس بگیرید.

سوالات متداول

کدام شهر کانادا بهترین آب و هوا را دارد؟

معتدل‌ترین و مناسب‌ترین آب و هوا متعلق به استان‌های انتاریو (شهر ویندزور) و بریتیش کلمبیا (شهر ویکتوریا) است.

آب و هوای ونکوور بهتر است یا تورنتو؟

ونکوور در مقایسه با تورنتو آب و هوای معتدل‌تری داشته و در بیشتر موارد ابری است. بارش برف در این شهر یک یا دو بار در سال اتفاق می‌افتد؛ در حالی که میانگین بارش برف در تورنتور ۵۰ اینچ در سال است.

بهترین فصل کانادا چیست؟

پاییز با رنگ‌های زیبا و آب و هوای خنک خود بهترین فصل در کشور کانادا محسوب می‌شود.

کدام شهر کانادا بیشترین میزان برف را دریافت می‌کند؟

وودی پوینت در نیوفاندلند پربرف‌ترین شهر در کشور کانادا محسوب می‌شود.





1402/09/29

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن