تماس بگیرید
راتا تراول
راتـــا آرامش زندگی
شعر 021 9101 0432 تماس بگیرید
راتا

معرفی بهترین شهرهای کانادا برای سفر

معرفی بهترین شهرهای کانادا برای سفر

1402/09/05

اگر قصد مهاجرت به کشور سفید و پهناور شمالی را دارید، باید از بهترین شهرهای کانادا مطلع باشید. کانادا کشوری پهناور است که برای افراد با هر سبک زندگی چیزهای زیادی ارائه می‌دهد. خوشبختانه اکثر شهرهای کانادا امکانات عالی را برای کیفیت بالای زندگی فراهم می‌کنند. علاوه بر این، هر شهر در کانادا دارای نقاط قوت منحصر به فرد خود است که آن را برای مراحل مختلف زندگی مناسب می‌کند. برخی از بهترین شهرهای کانادا دارای بازارهای کار قوی هستند، در حالی که برخی دیگر مسکن مقرون به صرفه ارائه می‌دهند.

اگر قصد سفر به کشور کانادا و دریافت ویزا توریستی کانادا را دارید این مقاله را بخوانید.

آشنایی با بهترین شهرهای کانادا

کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مسافرت و مهاجرت است و بسیاری از افراد به دنبال بروز اتفاقات مهم در کشور خود مانند فقر، جنگ یا تبعیض، مهاجرت به کانادا را انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال، پس از انتخابات عمومی بریتانیا در سال 2019، جستجوهای آنلاین Google برای "مهاجرت به کانادا" 49 برابر افزایش یافت. علاوه بر این، افزایش شدید قیمت‌ها و عدم اطمینان نسبت به آینده، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به خصوص در 20 سال اخیر سوق داده است.

به طور کلی، تعیین بهترین شهرهای کانادا برای سفر و زندگی دشوار است. با این حال، برخی از مقاصد مسافرتی و مهاجرتی محبوب در کانادا را می‌توان شناسایی کرد. این پنج شهر – ونکوور، تورنتو، کلگری، مونترال و اتاوا – از نظر کیفیت زندگی جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانند به عنوان مقصدی بالقوه برای سبک‌های زندگی مختلف در نظر گرفته شوند.

بهترین شهرهای کانادا برای سفر از نظر آب و هوا برای ایرانیان

تعیین بهترین شهرهای کانادا از منظر آب و هوا ممکن است سطحی باشد، زیرا ترجیحات افراد متفاوت است. با این حال، اگر آب و هوای معتدل با زمستان‌های معتدل و تابستان‌های دلپذیر را ترجیح می‌دهید، ممکن است بخواهید شهرهایی با چنین شرایطی را در نظر بگیرید. در ادامه پنج شهر برتر با هوای گرم زمستانی آورده شده است:

ویکتوریا، بریتیش کلمبیا:

ویکتوریا به دلیل قرار گرفتن در کنار اقیانوس آرام و تأثیر آب و هوای گرم اقیانوس، به عنوان گرم‌ترین شهر کانادا شناخته می‌شود. در ماه ژانویه، این شهر دارای بالاترین میانگین حداکثر دمای روزانه در کل کانادا است که میانگین حداکثر دمای آن 7.6 درجه سانتیگراد و میانگین حداقل دمای روزانه 1.5 درجه سانتیگراد است. اگر از روزهای گرم لذت می‌برید، ویکتوریا می‌تواند بهترین شهر کانادا از نظر آب و هوا برای ایرانی‌ها باشد.

ونکوور، بریتیش کلمبیا:

ونکوور از ویکتوریا دور نیست و آب و هوای مطبوعی را ارائه می‌دهد. در ژانویه، میانگین حداکثر دمای روزانه 6.9 درجه سانتیگراد و حداقل دمای روزانه 1.4 درجه سانتیگراد است.

کلونا، بریتیش کلمبیا:

کلونا یکی دیگر از شهرهای بریتیش کلمبیا با آب و هوای مطلوب است. در مقایسه با ونکوور بارندگی کمتری دارد و برای کسانی که شرایط خشک‌تر را ترجیح می‌دهند، گزینه خوبی است. کلونا یکی از بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیانی است که می‌خواهند از بارندگی مداوم و شدید فرار کنند.

کلونا یکی از بهترین شهرهای کانادا

سنت کاترینس، انتاریو:

ممکن است از دیدن شهری از انتاریو در این لیست تعجب کنید، زیرا این استان به زمستان‌های سردش معروف است. با این حال، سنت کاترینز، واقع در نزدیکی دریاچه انتاریو و دریاچه ایری، و همچنین آبشار نیاگارا قرار گرفته و در مقایسه با سایر شهرهای انتاریو، به ویژه در زمستان، از آب و هوای بسیار گرم‌تری برخوردار است..

هالیفاکس، نوا اسکوشیا:

یکی دیگر از شهرهای شرق کانادا، هالیفاکس است. آنچه این شهر را به انتخابی مناسب برای ایرانیانی تبدیل می‌کند که به دنبال یکی از بهترین شهرهای کانادا برای سفر هستند، دمای گرمتر زمستان و تابستان‌های خنک‌تر آن نسبت به سایر شهرهای شرق این کشور است. نزدیکی به اقیانوس اطلس دلیل این آب و هوا است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هالیفاکس در زمستان بارش برف سنگینی را تجربه کرده و آن را به یکی از بارانی‌ترین شهرهای کانادا تبدیل می‌کند.

امن‌ترین شهر در کانادا

وقتی صحبت از شاخص‌های جرم و جنایت و ایمنی به میان می‌آید، شهر کبک به عنوان امن‌ترین شهر در کانادا برجسته می‌شود. این کشور نسبت به جمعیت خود از نرخ پایین جرم و جنایت سرانه برخوردار است و به طور قابل توجهی امن است. با وجود داشتن بیش از 500،000 نفر جمعیت، میزان جرائم خشونت آمیز و غیرخشونت آمیز در این شهر به طور استثنایی پایین است. این سطح امنیتی بالا، شهر کبک را به مقصدی ایده‌آل برای خانواده‌هایی که قصد سفر و مهاجرت به کانادا را دارند، تبدیل می‌کند؛ به‌ویژه برای آن‌هایی که فرهنگ خانواده‌محور دارند و تربیت فرزندان را در اولویت قرار می‌دهند.

بهترین شهرهای کانادا برای زندگی ایرانیان

برای ایرانی‌ها و به طور کلی مهاجران خارجی، بهترین شهرهای کانادا از نظر فرصت‌های شغلی، کیفیت زندگی و تحصیلات، تورنتو در انتاریو و ونکوور در بریتیش کلمبیا هستند. این شهرها دارای صنایع پر رونق در فناوری، خدمات، مراقبت‌های بهداشتی، تجارت، گردشگری و مالی هستند که چشم انداز امیدوارکننده‌ای برای اشتغال و زندگی برای مهاجران ارائه می‌دهد. مونترال، ادمونتون، اتاوا، کلگری، همیلتون، لندن، وینی‌پگ و ویندزور از نزدیک در فهرست شهرهای برتر کانادا برای اقامت ایرانیان قرار دارند.

استان‌هایی با بیشترین جمعیت ایرانی

بر اساس سرشماری سال 2016 کانادا، اکثریت ایرانیان مقیم کانادا در استان‌های انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک ساکن هستند. آن‌ها به ویژه در حومه‌های شمالی تورنتو، از جمله مناطقی مانند ریچموند هیل، وان، مارکهام، و تورن هیل، و همچنین بخش‌هایی از ونکوور مانند نورث ونکوور، ونکوور غربی، برنابی و کوکیتلام متمرکز شده‌اند.

ونکوور

ونکوور به دلیل زیبایی طبیعی و تنوع فرهنگی غنی، یکی از محبوب‌ترین و مطلوب‌ترین شهرهای کانادا برای زندگی است. این شهر توسط کوه‌های زیبا و اقیانوس آرام احاطه شده است که آن را به مکانی ایده‌آل برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند اسکی، اسنوبرد، موج‌سواری و تماشای نهنگ تبدیل کرده است. ونکوور به طور مداوم برای مراقبت‌های بهداشتی، آموزش، فرهنگ و محیط زیست خود نمرات بالایی دریافت می‌کند. این شهر با فضایی چندفرهنگی پذیرای مردم از سراسر جهان است و تقریباً 50 درصد از مردم ونکووری به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند. ساکنان این شهر به میزابانان خوب معروف هستند.

مساحت ونکوور 115 کیلومتر مربع است و 675218 نفر جمعیت دارد. این شهر واقع در ساحل غربی بریتیش کلمبیا است و اقتصاد قوی آن را به مکانی عالی برای کسانی که به دنبال فرصت‌های شغلی هستند تبدیل می‌کند. مهاجران می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله خدمات شخصی، سینما و فیلم، امور مالی، فناوری، ارتباطات، جنگلداری، معدن، ساخت و ساز، گردشگری و ماهیگیری کار پیدا کنند.

به طور متوسط، کارگران در این شهر 56،603 دلار کانادا (42،682 دلار آمریکا) در سال درآمد دارند. ونکوور یکی از گران‌ترین شهرهای کانادا است که میانگین هزینه زندگی سالانه آن 40،680 دلار کانادا است. برای یک آپارتمان یک خوابه در شهر، باید 2،080 دلار کانادا در ماه بپردازید. قیمت خرید خانه در شهر بسیار بالاست و میانگین هزینه آن 1،029،000 دلار کانادا می‌باشد. هزینه حمل و نقل عمومی بین 75 تا 95 دلار کانادا در ماه متغیر است. باید انتظار پرداخت 34 دلار کانادا برای یک تاکسی یک ساعته را داشته باشید. علاوه بر این، باید تقریباً 315 دلار کانادا در ماه برای خواربار و لوازم خانگی اختصاص دهید.

تورنتو

یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی تورنتو است. تورنتو نیز مانند ونکوور، شهری چندفرهنگی است که سازگاری را برای مهاجران از سراسر جهان آسان می‌کند. نزدیک به نیمی از ساکنان شهر خارج از کانادا متولد شده‌اند و دارای جمعیتی متشکل از بیش از 230 ملیت است که آن را به متنوع‌ترین شهر از نظر قومیتی در کانادا تبدیل می‌کند. فرهنگ این شهر سرشار از موزه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی، جشنواره‌ها و رویدادهای ورزشی است.

مساحت تورنتو 630.2 کیلومتر مربع است و جمعیت آن 2.93 میلیون نفر است که آن را به بزرگترین شهر کانادا تبدیل می‌کند. فرصت‌های شغلی برای مهاجران فراوان است، به ویژه در زمینه‌هایی مانند خدمات مالی، فیلم و سینما، بیوتکنولوژی، تجارت، رسانه، فناوری اطلاعات (IT) و مهندسی.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که تورنتو هزینه زندگی بالایی نیز دارد. متوسط هزینه سالانه زندگی در این شهر 45،380 دلار کانادا است. متوسط اجاره ماهانه یک خانه یک خوابه 2،270 دلار کانادا و میانگین قیمت خانه 776،000 دلار کانادا است. هزینه حمل و نقل عمومی در تورنتو حدود 146 دلار کانادا در ماه است و یک ساعت تاکسی سواری 31 دلار کانادا برای شما هزینه خواهد داشت. ثبت نام در یک مدرسه بین المللی می‌تواند هزینه متوسط شهریه ماهانه 1،977 دلار کانادا را داشته باشد.

کلگری

کلگری یکی دیگر از مقاصد اصلی برای کسانی است که به دنبال مهاجرت یا سفر به کانادا هستند. این شهر با نرخ بسیار پایین جرم و جنایت، مالیات بر فروش کم، و سیستم حمل و نقل توسعه یافته، یک انتخاب محبوب است. زندگی فرهنگی این شهر متنوع است و جمعیتی از نژادهای مختلف را نمایندگی می‌کند. مهاجران در طول سال صحنه‌های هنری پر جنب و جوش، لذت‌های آشپزی، مد، فیلم، جشنواره‌ها، رویدادهای ادبی و جشن‌های فرهنگی را تجربه خواهند کرد.

کلگری 825.3 کیلومتر مربع مساحت و 1.3 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر در استان آلبرتا واقع شده است و مهاجران می‌توانند فرصت‌های شغلی در زمینه‌هایی مانند خدمات مالی، نفت و گاز، کشاورزی، فناوری اطلاعات، زمین شناسی، گردشگری، معماری، مراقبت‌های بهداشتی، ساخت و ساز، برنامه ریزی شهری، رسانه، هنر، تولید و مهندسی را پیدا کنند.

در حالی که کلگری در مقایسه با تورنتو و ونکوور هزینه کمتری برای زندگی ارائه می‌دهد، هنوز هم قابل ذکر است که ارزان نیست. متوسط هزینه زندگی سالانه 33،855 دلار کانادا است. اگر مایل به خرید خانه در کلگری هستید، می‌توانید انتظار داشته باشید که حدود 431،000 دلار کانادا بپردازید. اجاره ماهانه معمولاً بین 750 تا 1000 دلار کانادا متغیر است. هزینه خدمات اینترنتی بین 50 تا 70 دلار کانادا است. حمل و نقل عمومی در کلگری 106 دلار کانادا در ماه است و یک ساعت تاکسی حدوداً 29 دلار کانادا است.

مونترال

اگر قصد مهاجرت یا سفر به کانادا را دارید، مونترال یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای سفر است. ساکنان در این شهر به تعادل بین کیفیت زندگی و هزینه‌های مقرون به صرفه اذعان دارند. با این حال، یک مشکل در مونترال وجود دارد و آن آب و هوای آن است. با زمستان‌های طولانی، سرد و برفی، جای تعجب نیست که مهاجران اغلب از آب و هوای سرد شهر شکایت کنند. ساکنین آن به عنوان یکی از دو زبانه‌ترین شهرهای کانادا، می‌توانند به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت کنند. زبان رسمی مونترال فرانسوی است، اما همچنان شهری چندفرهنگی با گزینه‌های تفریحی و تفریحی فراوان است.

مونترال دومین شهر پرجمعیت کانادا و پرجمعیت‌ترین شهر در استان کبک است. مساحت این شهر 431 کیلومتر مربع است و 1.7 میلیون نفر جمعیت دارد. فرصت‌های شغلی کلیدی در مونترال شامل تجارت، حمل و نقل، خدمات مالی، داروشناسی، فناوری، طراحی، آموزش، هنر، فرهنگ، فیلم، گردشگری، غذا، مد و بازی است.

یک فرد مجردی که در مونترال زندگی می‌کند، می‌تواند انتظار داشته باشد که تقریباً 28،000 دلار کانادا در سال خرج کند که به معنای حدود 1000 دلار کانادا در ماه بدون اجاره است. با اینکه مسکن بزرگترین هزینه خواهد بود، اما برای اکثر مهاجران مقرون به صرفه است. می‌توانید پیش بینی کنید که ماهانه 1200 دلار کانادا برای یک آپارتمان یک خوابه و 2000 دلار کانادا برای یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر بپردازید. هزینه‌ها در مناطق دورتر از مرکز شهر کمتر است و به ترتیب حدود 800 دلار و 1300 دلار است. اگر قصد دارید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، تقریباً 865 دلار کانادا در ماه بودجه داشته باشید.

اتاوا

اتاوا تمام ویژگی‌های یک پایتخت خوب را دارد. اگرچه ممکن است به اندازه برخی از شهرهای دیگر که به عنوان بهترین مکان برای زندگی در کانادا فهرست شده‌اند، پر جنب و جوش نباشد، اما همچنان یک مقصد محبوب برای مهاجران است. اتاوا فرصت‌های شغلی فراوان، قیمت مسکن مناسب، نرخ کم جرم و جنایت، صحنه فرهنگی غنی و فضاهای سبز فراوان برای پیک نیک و دوچرخه سواری را ارائه می‌دهد.

اتاوا چهارمین شهر پرجمعیت کانادا است که در استان انتاریو قرار دارد. مساحت این شهر 2،790 کیلومتر مربع است و 934،000 نفر جمعیت دارد. فرصت‌های شغلی برجسته در اتاوا شامل فناوری، دولت، امور مالی، بیمه، مشاوره املاک، تجارت و مراقبت‌های بهداشتی است. شایان ذکر است، اتاوا یکی از قطب‌های فناوری اولیه در آمریکای شمالی است که تنها در این زمینه بیش از 70،000 شغل دارد. میانگین حقوق در اتاوا بین 60،000 تا 70،000 دلار کانادا در سال متغیر است.

اتاوا سومین شهر گران کانادا است. یک فرد مجرد که در اتاوا زندگی می‌کند می‌تواند انتظار داشته باشد که تقریباً 2700 دلار کانادا در ماه هزینه کند. اجاره یک آپارتمان در منطقه گرانتر حدود 2000 دلار کانادا در ماه هزینه دارد. خرید خانه در اتاوا می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، زیرا قیمت متوسط 3000 تا 5000 دلار کانادا برای هر متر مربع برای یک آپارتمان است. هر چه خانه به مرکز شهر نزدیکتر باشد گران‌تر می‌شود. هزینه یک ماشین متوسط نزدیک به 23،000 دلار کانادا است، در حالی که انتخاب حمل و نقل عمومی حدود 117 دلار کانادا در ماه هزینه دارد.

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل

اگر به دنبال انتخاب بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل هستید، شایان ذکر است که بر اساس رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2018، پنج شهر زیر جزو بهترین گزینه‌های تحصیلی در کانادا هستند:

  • مونترال
  • ونکوور
  • تورنتو
  • اتاوا
  • کبک

این رتبه بندی عواملی مانند ایمنی شهری، هزینه‌های زندگی دانش آموزان، حمل و نقل عمومی، فرصت‌های شغلی برای دانشجویان، بورسیه‌ها و کمک هزینه‌ها، تعداد دانشگاه‌ها و مدارس با کیفیت و بسیاری معیارهای دیگر را در نظر می‌گیرد. این عوامل به طور قابل توجهی بر رتبه شهر تأثیر می‌گذارد و موقعیت آن را در لیست تعیین می‌کند.

بهترین شهرهای کانادا برای استخدام

طبق آمار ارائه شده توسط وب سایت newcanadianlife، بهترین شهرهای کانادا از نظر تنوع شغلی، درآمد ماهانه و سالانه و نرخ پایین بیکاری شامل موارد زیر است:

  1. تورنتو، انتاریو
  2. ونکوور، بریتیش کلمبیا
  3. مونترال، کبک
  4. کبک سیتی
  5. کلگری، آلبرتا
  6. ادمونتون، آلبرتا
  7. اتاوا، انتاریو
  8. کیچنر-واترلو، انتاریو
  9. هالیفاکس، نوا اسکوشیا
  10. ساسکاتون، ساسکاچوان
  11. میسیساگا

در پایان، هنگام در نظر گرفتن بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان، مهم است که نقش ارزشمند مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت به کانادا را برجسته کنید. چنین توصیه‌هایی شما را از فاکتورهای ضروری در انتخاب محل اقامت دائم در کشور آگاه می‌کند که می‌تواند در انتخاب نهایی شما نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

اگر قصد دارید از طریق پذیرش تحصیلی، پیشنهادات شغلی کارفرما، یا برنامه‌های مهاجرت کاری مانند کارگران ماهر، نامزدی استانی یا کارآفرینی به کانادا مهاجرت کنید، انتخاب شما به طور قابل توجهی به مؤسسه آموزشی، شرکت یا موقعیت شغلی مورد نظر شما بستگی دارد. تحقیق کامل در زمینه مهاجرت به کانادا از جمله انتخاب شهر و استان محل اقامت و راهنمایی گرفتن از افراد متخصص، مانند تیم متخصص راتا، در این زمینه ضروری است.

ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای خرید ملک

قبل از جستجو در شهرهایی با گزینه‌های مسکن مقرون به صرفه، لازم به ذکر است که کانادایی‌ها مسکن مقرون به صرفه را در اختیار دارند. در یک نظرسنجی که اخیراً توسط موسسه لگر کانادا انجام شد، از کانادایی‌ها خواسته شد تا تعریف خود را از مسکن مقرون به صرفه به اشتراک بگذارند.

بر اساس این نظرسنجی، 38 درصد از پاسخ دهندگان، مسکن مقرون به صرفه را مکانی تعریف کرده‌اند که می‌توانند نیازهای اولیه خود را با خرید آن تأمین کنند. 18 درصد دیگر از کانادایی‌ها اظهار داشتند که مسکن مقرون به صرفه باید شامل صرف 30 تا 40 درصد درآمد خانوارشان برای هزینه‌های ماهانه از جمله پرداخت وام مسکن باشد.

علاوه بر این، تقریباً 64 درصد از افراد در نظرسنجی تمایل خود را برای نقل مکان به شهرهای مقرون به صرفه‌تر در کانادا برای خرید خانه ابراز کردند. با این حال، نیمی از این افراد تنها تا 100 کیلومتر از محل سکونت فعلی خود برای یافتن مسکن مقرون به صرفه فکر می‌کنند. در همین حال، 38 درصد از پاسخ دهندگان برای جستجوی مسکن مقرون به صرفه در شهر یا استان دیگر آماده بودند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید فهرستی از 10 شهر مقرون به صرفه کانادا را برای خرید ملک در سال 2022 بررسی کنیم:

  1. براندون، مانیتوبا: 310،252 دلار کانادا
  2. رجینا، ساسکاچوان: 323،950 دلار کانادا
  3. سنت جان، نیوفاندلند: 332،900 دلار کانادا
  4. مونکتون، نیوبرانزویک: 337،992 دلار کانادا
  5. گوزن قرمز، آلبرتا: 356،779 دلار کانادا
  6. Thunder Bay، اونتاریو، 370،671 دلار کانادا
  7. ساسکاتون، ساسکاچوان: 373،410 دلار کانادا
  8. ادمونتون، آلبرتا: 408،961 دلار کانادا
  9. کلگری، آلبرتا: 528،440 دلار کانادا
  10. وینیپگ، مانیتوبا: 437،460 دلار کانادا

بهترین شهرهای کانادا برای کار

تورنتو، ونکوور و مونترال بهترین شهرهای کانادا برای یافتن کار هستند. برای بسیاری از مهاجران، پس از اتمام تحصیلات، مهم‌ترین دغدغه یافتن شغل مناسب است. کشف بهترین شهرهای کانادا برای کار برای بسیاری افراد رؤیایی است که به حقیقت پیوسته است، زیرا اقتصاد رو به رشد کانادا به طور مداوم فرصت‌های شغلی متعددی را ارائه می‌دهد. برخی از شهرها به طور مداوم بهترین بازارهای کار را حفظ کرده‌اند.

معرفی بهترین شهرهای کانادا برای فرصت‌های شغلی

بهترین شهرهای کانادا برای فرصت‌های شغلی

  1. تورنتو، انتاریو: تورنتو دارای نرخ بیکاری 6 درصدی است که آن را به یکی از شهرهای برتر جهان برای فرصت‌های شغلی تبدیل کرده است.
  2. ونکوور، بریتیش کلمبیا: نرخ بیکاری ونکوور 4.6 درصد است و نرخ رشد اشتغال 7.1 درصد است.
  3. مونترال، کبک: نرخ بیکاری مونترال 5.7 درصد است.
  4. کبک سیتی، کبک: شهر کبک از نرخ بیکاری 3.6 درصد برخوردار است و نرخ رشد اشتغال سالانه 4.1 درصد است.
  5. کلگری، آلبرتا: کلگری دارای نرخ بیکاری 7.1٪ و نرخ رشد اشتغال سالانه 3.6٪ است.
  6. ادمونتون، آلبرتا: نرخ بیکاری ادمونتون 8 درصد است، بالاترین نرخ بیکاری در میان شهرهای بزرگ کانادا، با نرخ رشد سالانه اشتغال 1.4 درصد.
  7. اتاوا، انتاریو: نرخ بیکاری اتاوا 4.7 درصد است و نرخ رشد اشتغال سالانه این شهر 3.5 درصد است.
  8. کیچنر-واترلو، انتاریو: شهرهای دوقلوی کیچنر و واترلو دارای نرخ بیکاری 5.3 درصد و نرخ رشد اشتغال سالانه 4.8 درصد هستند.
  9. هالیفاکس، نوا اسکوشیا: هالیفاکس دارای نرخ بیکاری 5.2 درصد است و نرخ رشد اشتغال سالانه 1.4 درصد را تجربه می‌کند.
  10. ساسکاتون، ساسکاچوان: ساسکاتون دارای نرخ بیکاری 5.9٪ با نرخ رشد شغلی سالانه 5.4٪ است.

کلام آخر

کانادا با مناظر زیبا و زندگی شبانه پر جنب و جوش، نرخ بالای سرانه مهاجرت و مسافر را جذب می‌کند و آن را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد جهان تبدیل می‌کند. با این حال، هنگام انتخاب بهترین شهرهای کانادا برای سفر و زندگی، ضروری است که اولویت‌های مالی خود را در نظر بگیرید. عوامل کلیدی برای سنجش عبارتند از: قیمت مسکن، دسترسی و هزینه‌های مراقبت از کودک، فرصت‌های شغلی، و امکانات موجود. برای شروع پروسه سفر به کانادا می‌توانید با تیم مجرب گروه مهاجرت راتا تماس بگیرید تا از شرایط و نحوه اخذ ویزای مهاجرتی کانادا مطلع شوید.





1402/09/05

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن